Horia Hulubei National Institute for R&D in Physics and Nuclear Engineering

Suport IT @ IFIN-HH

Ghid de utilizare
(for english see below)
Suportul tehnic IT al IFIN-HH se realizează prin intermediul tichetelor. Pentru a semnala o problemă nouă trebuie urmați următorii pași:

  • accesați link-ul Tichete.
  • introduceți username: client cu parola client
  • accesați link-ul Tichet nou din colțul stânga sus
  • alegeți un domeniu pentru noul tichet
  • completați toate câmpurile (cu excepția Atașează fișier)
  • descrieți problema în detaliu în câmpul destinat
  • la final, pentru trimiterea tichetului către echipa de suport trebuie apăsat butonul Creare tichet, apoi ieșiți din pagină cu ajutorul meniului Conectat ca si client
  • Veți primi prin e-mail confirmarea deschiderii tichetului. Ulterior, personalul tehnic vă va contacta prin e-mail sau telefon. Doar dacă nu aveți legătură la Internet, vă rugăm să semnalați această problemă la telefon 3500.
    Vă mulțumim,
    DFCTI

    Support IT @ IFIN-HH

    User guide
    The technical IT support in IFIN-HH is done through the use of tickets. For submitting a new ticket you must follow these steps:

  • go to the support page
  • use username: client with password client
  • click on New ticket in the upper left corner
  • choose a domain for the reported problem
  • fill in all the fields (with the exception of Attachment)
  • describe the problem as best as you can
  • to submit the ticket to the support team you need to click on Create ticket, and then you need to Logout using the Logged in as client menu.
  • You will receive confirmation through e-mail. Next, you will be contacted by the technical staff by e-mail or phone. Only if you do not have access to Internet, please call 3500.
    Thank you,
    DFCTI